fredag den 5. oktober 2012

Det ku' være så godt......men så er det faktisk...skidt..

DF og Venstre kunne mønstre et flertal, hvis der var valg idag ! - Den lille fadbamse-kontorist og hans næstkommanderende - kultur-quislingen, er desværre bare ikke regeringsduelige. De er døvblinde og gutturalt uforståelige på indvandrer området - som i al beskedenhed belaster Danmarks og danskernes økonomi med over 100,000,000,000 kr pr. år - hvert år ! Penge der må anses som både tabte og spildte !
Og de to politikeres arrogante og ignorante holdninger i denne sag - må opfattes som en hån mod danskerne - derfor skal disse personer skiftes ud med kompetente personer for at genvinde danskernes tillid til Venstre - men jeg medgiver, at ingen alternativer er på nogen måde iøjnefaldende.......her lidt fidelt hykleri fra Quislingen ved et ædegilde - afholdt som en dansk kulturfjendtlig begivenhed:

"Som jeg startede med at sige, så tror jeg på, at man bliver et rigere menneske af at have mødt og forstå andre. At være her gør mig rigere. Jeg glæder mig til at være en del af jeres højtid i aften og en del af jeres fremtid."

http://blogs.jp.dk/nyetider/2012/08/18/tale-til-ramadan-middag/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar