mandag den 17. oktober 2011

Politiet godkender lovløse områder i Horsens.

Politiet godkender lovløse områder i Horsens.

Politiet godkender lovløse områder i Horsens.

Hvis du opholder dig i bestemte områder i Horsens, skal du være opmærksom på, at politiet ikke rykker ud.
Du kan ringe ind og få en god behandling, og få dem til, at hjælpe dig med en anmeldelse, der ud over er der lukket land.
Hærværks mænd og tyveknægte har kronede dage i disse områder, og f0r at sige det som det er, så er politiet ikke interesseret i at gøre noget ved det.
Personligt har jeg lidt tab for mange tusinde kroner, jeg har anmeldt de store skader til forsikringen, og resten har jeg selv udbedret for egen lomme.
Jeg ser dette som et meget stort problem ikke kun forsikringsmæssigt, men også den alm. Borgeres rets sikkerhed.
jeg er ikke den eneste der støder på dette problem, på bare en nat har der været 3 hændelser på et meget lille område med 30 grunde, og det er nu blevet så stort et problem at beboerne er begyndt at snakke om selvtægt, for hersker der ikke en ordensmagt i disse/dette område, så er det ikke kun forbryderne der kan hæve sig over den danske lov.
Jeg har kontaktet justitsministeriet telefonisk, de oplyste mig om at der var en klage mulighed, og det vil sige at jeg skal klage til den person der har givet politi folkene ordre om at blive væk fra stederne, så behøves man jo ikke at være uddannet i raketvidenskab for at kunne gætte sig til hvilket svar man så vil få tilbage, dette sagde jeg også til manden fra justits ministeriet, han oplyste mig så om at så kunne jeg jo klage videre til andre instanser, her måtte jeg stoppe ham og sige inden alle de instanser var prøvet af havde vi jo haft 20 nye tilfælde hvis dette tal kunne gøre det.
Han kunne godt se problemet, og ville derfor sende et brev til politimesteren i Horsens.
Jeg har så ikke hørt videre om sagen, så derfor skriver jeg denne artikel, jeg vil have handling nu fra staten da loven skal gælde hele Danmark og ikke kun enkelte områder i Danmark.
Jeg vil derfor sige til de mennesker der opholder sig i disse områder at de skal forsvare sig selv og deres ejendom, indtil den danske lov atter er trådt i kraft i disse områder, og forbrydelser bliver betragtet/behandlet lige, lige meget hvad for områder du bor i.
Det er meget vigtig at forstå at det er ikke de enkelte politifolk der har behandlet folk dårligt de gør hvad de kan.
Jeg vil selvfølgelig oplyse folk om at tage kontakt til politiet for at høre om den danske lov gælder for jeres område inden i gør noget som kan være ulovligt i tilfælde af indbrud eller hærværk eller hvad der nu kunne opstå. Politiet kan kontaktes på 114 eller hvis det er i nød så er det 112
Forfatter Harald Jensen.


http://www.bagbusken.dk/?page_id=622

Ingen kommentarer:

Send en kommentar