torsdag den 12. maj 2011

Drop eftergivenheden


Metoden er uafbrudt at minde os om, hvad vores danskhed forlanger af os:
Hvis jeg slår dig på den ene kind, så må du (ifølge din danskhed) vende den anden kind, så jeg kan slå dig en gang til. Du skal acceptere mig som jeg er. Du skal indrette dig efter mine ønsker og min måde at leve på.
Du skal hjælpe mig med alt, hvad jeg har brug for. Hvis jeg kommer på tværs af dine love, så er det dig, der fik mig til det. (Look what you made me do). Dine værdier tvinger dig til at lade mig leve på de præmisser jeg voksede op i – og endda hjælpe mig med det.
Dine danske værdier tvinger dig til at lade mig leve, som jeg vil efter mine regler og mine sociale love, som min oprindelige kultur og religion har lært mig. Jeg har altid ret, selvom du beviser det modsatte.
Hver gang  vi er eftergivende og indfører særbehandling af u-integrerbare muslimer bliver betragtet som en sejr for dem og som et nederlag for os.
Hvor længe skal vi blive ved med at leve i påtaget uvidenhed om, hvad det er u-integrerbare muslimer i hele verden betragter som en sejr for deres ideologi?
De u-integrerbares mange sejre
U-integrerbare muslimer sejrer hele tiden i deres kamp mod os, de vantro, de faldne, de kristne, de vestlige, mens vi ikke bekymrer os om deres indtog og fremgang i hvert eneste lag i vores samfund.
Hver gang muslimer jubler, er det fordi, de har ”vundet” et slag i deres kamp mod os. Problemet er, at vi ikke kan eller ikke vil se deres sejr og vores nederlag, når det sker.
Vores ”immunsystem” registrerer ikke deres tankesæt som en fare!
Hold op med at være eftergivende over for muslimske ønsker om særbehandling. Forlang Integrationsministeriet nedlagt sammen med alle socialkontorer, der arbejder med indvandrernes sager.
Disse institutioner er blevet omdannet til en industri med tusindvis af ansatte, som retfærdiggør deres arbejdspladser ved hjælp af u-integrerbare muslimer og deres håndlangere, der kræver utallige former for særbehandling.
Vi skal ændre på vores danskhed og tillade os selv at vise vores ubehag ved synet eller oplevelse af det, vi ikke kan lide.
Indvandrere skal klare sig selv. De skal have skaffet sig arbejde før de kommer og skal ikke regne med særbehandling eller gives retten at leve på socialhjælp til de dør.
http://www.sappho.dk/forsvar-danskheden.htm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar