mandag den 18. april 2011

http://www.cheriffen.dk/


VÅGN OP DANMARK
Dette er en begyndelse på et længe ventede oprør fra muslimske kvinder i forbindelse med en ret alvorlig sag: at Islamisk Trossamfund har inviteret islamisten Bilal Phillips til at holde tale for unge muslimer (søndag den 17. april 2011).
Bilal Phillips har mange gange udtalt, for at han går ind for den islamiske sharia-lov; bl.a. at ægtemænd må banke deres koner, at utroskab bør straffes med 200 piskeslag og at homoseksuelle bør dræbes.
Den muslimske kvinde Elmas Berke på Facebook angående den islamiske imam, Bilal Phillips besøg i Korsgade-hallen i går:
“Jeg har været SÅ ked af det hele dagen, siden jeg så de første billederpå tv af de mennesker, der var mødt op for at høre ham. De har den frækhed at afholde en konference om islamofobi og ender med at afsløre lige præcis, HVORFOR flere og flere mennesker bliver halvbekymrede. Vi talte ikke om andet i familien idag. Hvis VI som almindelige muslimer, bliver bange for dem, hvordan har almindelige danskere det så ikke?
Jeg forstår ikke, hvorfor vi ikke organiserer os? Demokratiske og sekulære muslimer. VI af alle mennesker ved på egen krop, hvad mangel på fri demokratisk tankeproces kan føre til, hvorfor kæmper vi ikke bedre for disse smukke værdier, der udgør fundamentet i dette smukke samfund?
Efter demonstrationen tog Hanna Ziadeh, Jaleh Tavakoli og Karen West ind for at høre, hvad han havde at sige. Og ved I hvad der skete? Idioterne spyttede på dem. De blev eskorteret ud af politiet. Man påberåber sig tolerance, men er ikke selv i stand til at udvise tolerance for anderledes tænkende. De måtte ikke engang komme ind!!!Tænk, Hanna, Jaleh og Karen måtte eskorteres ud af politiet.
VÅGN OP DANMARK, lyt for helvede til os, der ved, hvad det drejer sig om. Hvad har vi at vinde andet end at vi sætter vores liv og trygge familieliv på spil for at VÆKKE JER? Tror I det huer mig at stille mig op overfor disse spader? Jeg har ikke behov for at komme i rampelyset – tro mig, jeg har et godt liv og det er ikke for ingenting, man siger, at den, der lever stille, lever godt… Men, jeg føler mig forpligtet, for pokker. Det skylder jeg Danmark – det skylder jeg mine og dine børn, der har fortjent en bedre fremtid!!!”

Ingen kommentarer:

Send en kommentar