lørdag den 25. juni 2011

islamforskere svigter befolkningen med deres udeladelser og fortielser.

Fænomenet islamisering: Beretninger fra det virkelige liv

Mens folkeskolen og andre offentlige institutioner i det stille bøjer sig for shariaen, får vi ikke andet end bortforklaringer fra de professionelle eksperter. 




Den første gang, jeg bemærkede noget påfaldende, var i forbindelse med en fødselsdag. Jeg havde ikke tænkt nærmere over de islamiske spiseregler, udover at jeg udmærket kendte til lovreglerne vedrørende religiøst ”rent” og ”urent” kød. I forbindelse med uddeling af slikposer sagde en muslimsk dreng til en anden muslimsk dreng, der deltog i fødselsdagen: ”Du må ikke spise vingummier, det er gris.” Det anede jeg ganske enkelt ikke, så jeg kiggede på varedeklarationen på Matadormix-pakken.
Ganske rigtigt er der gelatine i, og det er altså her, hunden ligger begravet. No go, for i hvert fald de muslimer, der følger spisereglerne. Der blev holdt justits selv ned i seks-års alderen, skønt jeg egentlig fornemmede, at den ene muslimske dreng ikke var specielt religiøst opdraget. Jeg er også blevet ringet op af en far til en muslimsk dreng for at høre, om vi skulle spise kylling til en fødselsdag, og i så fald om kyllingen var fra Danpo (halalslagtet).
Jeg blev valgt til skolebestyrelsen, og her skulle jeg få syn for sagn med hensyn til de islamiske spiseregler.
Hvad der begyndte som en ganske almindelig sag om en bespisningsordning for børnene på skolen, skulle ende med, at sagen kørte hele vejen op gennem systemet til  skoleforvaltningen, til det politiske niveau og til pressen.
En enig bestyrelse fraset undertegnede ønskede at lade bespisningsordningen på folkeskolen regulere af islamiske lovregler om halal og haram (ingen svinekød), hvilket man – let gennemskueligt – kaldte et socialt hensyn. Altså med andre ord var man villig til helt frivilligt at islamisere en madordning til alle elever på en verdslig folkeskole. Den tyske forfatter Henryk Broder har i sin bog ”Hurra, vi kapitulerer” kaldt denne form for underkastelse ”forudilende kapitulation”.
I ellevte time blev denne islamisering heldigvis afværget til glæde for børnene og for folkeskolen. Det holdt hårdt, og man bliver tykhudet af alle tilsværtningerne – men kampen var afgørende. Og ikke mindst sejren. Dersom det har interesse, kan man læse mere konkret om sagen i Alex Ahrendtsens bog ”Når danskere bøjer af”, der er udkommet på Trykkefrihedsselskabets Bibliotek.

http://www.sappho.dk/fanomenet-islamisering-beretninger-fra-det-virkelige-liv.htm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar